Arhiiv: 12/13/2010

Vanapagan saab õndsaks kurjuses

Posted in Määratlemata on 12/13/2010 by kuuvari

Lugesin, meenutasin ja mõtlesin. Vanapagan tahab õndsaks saada. Kas saab või mitte? Ei saanud või sai tegelt. Ah, kes teab. Samas Antsu jutu järgi saavad õndsaks need, kes tööd teevad. Mina siis õndsaks ei saa. Samas ei usu ma ka seda usku. Seega pole vist õndsaks vajagi saada. Palju ju ajavad, et ei saa õndsaks nii või naa, sest meil lasub pärispatt. Kuidas suuta seda, et andestatakse meie esivanemate patud. See ju pole võimalik. Või tegelt, miks me peame kandma oma vanemate patte, aitab ju nendest geenidest kah, mille vastu me kogu aeg võitleme. Kristlus, ristlus ja muudmoodi enesepiinamine.
Sõna ja usuvabadus.
Sõnavabadus toob meelde vaid loa ja vabaduse kõnelda mida sülg suhu toob, aga vähesed mäletavad, et see annab ka õiguse vaikida.
Samas on minu meelest ka usuga. Põletame riste ja külasid, aga keegi ei mäleta enam, et on ka õigus mitte uskuda =)
Ma just avastasin, et ma olen mingi 3 nädalat Tartus nüüd! Win!
Oki mingi suurem osa olen kodus ehk…mine tea…