Kõndisin vaikselt iseendas

Kui ma neljapäeval kotti pakkisin, siis sai mulle selgeks, et ma nii või naa ei vaja pooli asju, mis ma kotti panen, aga kindlustunnet vajasin ma sel hetkel rohkem, kui kerget kandamit. Muideks oli kott ka kerge, aga ruumikas, sest kotile oli lisatud ka veel magamiskott. Reede hommikul majast väljudes ei kujutanud ma ettegi, et see nädalavahetus võib selliseks kujuneda.
S-ga sain ilusasti kokku, ilma et mingi pea kahe nädala tagune lubadus meelest oleks läinud. Mulle meeldib selline kindlust mõneti, et pea oma telefoni ega internetti, et kõik asjad aetud saaks.
Filmi ajalugu oli mega hää ja film „Kodanik Kane“ samuti. Siiamaani oli kõik väga etteplaneeritud ja siis kiskus asi käest. Süüdi oli vaid üks saatuslik lumepall, millele järgnes sõda ning siis meeletutes kogustes õlut zavoodi pinkide taga. Sõbralikke jutuajamisi ja jadamisi lonkse. Sõber lahkus ja tuttavad kadusid ning uued tekkisid ning kell näitas nelja.
Ja siis see juhtuski.
Ma olin lahkumas, kui mind tõmmati tagasi. Moositi. Meelitati…
Ning siis sain mina elus esimest korda lõuga:)
Seljatagant…
Kainenesin automaatselt.
Pisike jutuvada ja siis korbi tuur…
Kättesaamatud on kätte saadud suudlevates ning konarlik kõnd taksode poole kesk libeduse merd.
Lahkunud teed läksid kodudesse, mina küll täpsemalt sinna, kus asus mu kott.
Kiired hambapesud ja nuudlid hammaste vahelt sisse ning tagasi käik. Uni ei piinanud, aga vasem lõuapool hakkas märku andma.
Üle pikkade aja oli mul ka peavalu, tõsi poole pea valu.
Õhtul muserdatuna istusin ning olin meeleheite äärel, käsi oli isegi juba soojaks tehtud ja puha… tõstsin õlle taskusse ja läksin PisiPunapeaga kohtuma. Saatus vedas M ka meie pingi juurde ning nii me seal kolmekesi istusime.
Varvaste külmumisoht pani mõtlema gennile, aga nuh sinna ei saanud sisse ning siis hakkas pihta raha otsing ning Herne pood viinaga.
Pind.
Jutud- karmid…
Paid pehmed.
Lonksud suured.
Lahkuminekute jada.
Lõpp üllatuste rikas.
Jalad kiirelt, südame soojusest särtsu saanuna viisid mind zavoodi.
Uni tikkus silma ja suured tegelased liikusid ringi, vahel ka sikk-sakki.
Kultuuri hero.
Päh…
Lahkusin vaikselt enne kodulaulu ning sain öömaja 4 tüübi juures kes mängisid LANis mingit mängu. Mina sain koha akna all vaibal radika kaisus. 2 tundi und ja jälle tagasi käik.
.
..

Lisa kommentaar